عدسي زايس بلوكنترل عدسي زايس بلوكنترل .

عدسي زايس بلوكنترل

عدسي بلوكنترل زايس

عدسي زايس بلوكنترل

 

لنز زايس:

زايس لنز كنترل آبي خود را در دو حالت Blue Protect و Duravision به فروش مي رساند. حالت لنز Doravision داراي حداقل انحراف رنگي است و از صبح تا شب استفاده مي شود. لنز Blue Protect تخصصي و كامپيوتري است. از ويژگي هاي اين لنز مي توان به مقاومت بالا، حذف گرد و غبار بيشتر، تميز كردن آسان و خاصيت ضد انعكاس بهتر نسبت به ساير لنزها اشاره كرد.

 

توجه به اين نكته بسيار مهم است كه در هنگام خريد لنزهاي بلوك كنترل تست بلوك كنترل را انجام دهيد تا بتوانيد به انتخاب درست برسيد.

 

 

 

لنز زايس

 

 

يك لنز كنترل بلوك بخريد

خريد خوبي با قيمت و كيفيت خوب است. امروزه با توجه به تقاضاي مصرف كننده، عينك هاي مختلف با لنزهاي متفاوت در بازار عرضه مي شود. آشنايي با هر يك از آنها در هنگام خريد ضروري است. زيرا خريد لنزهاي كنترل انبوه و ساير لنزها در فعاليت عدسي زايس بلوكنترل هاي مختلف روزانه بسيار مهم است. از طرفي نور خورشيد منبع اصلي نور آبي است و دستگاه هاي ديجيتالي مانند گوشي و تبلت نيز نور آبي از خود ساطع مي كنند كه براي چشم بسيار مضر است.زماني كه استفاده از لنزهاي كنترل جرم مي تواند چشمان ما را از آسيب اين نورها محافظت كند، نبايد مشكل را ناديده بگيريم. قطعا با مطالبي كه مي خوانيد خريد درستي خواهيد كرد.

 

 

 

يك لنز كنترل بلوك بخريد

 

 

نتيجه گيري و كلام پاياني

در اين مقاله سعي شده است به يكي از نيازهاي روزمره امروزي پرداخته شود، از آنجايي كه چشم عضوي حساس در بدن انسان است، بي توجهي به آن احتمال ضعف بينايي را در پي دارد. بنابراين استفاده از لنزهاي كنترل جرم با مسدود كردن تشعشعات منابع آب براي رفع خستگي چشم بسيار مفيد است. عدسي زايس بلوكنترل بنابراين آشنايي با هر لنز و شناخت كافي از تفاوت هاي آن ها باعث خريد عينك مرغوب مي شود. مي توانيد عينك مورد علاقه خود را تهيه كنيد.


برچسب: عدسي بلوكنترل زايس، لنز بلو كنترل، عدسي بلو كنترل،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۰۷:۰۰ توسط:mona موضوع: نظرات (0)